torsdag, mars 20

Tyvärr

... hade jag inte kameran med mig idag när jag hämtade Frida på dagis.
I morse, när jag lämnade dem (jag var ledig hela dagen) var jag ganska långhårig och orakad. Under dagen rakade och klippte jag mig och var alltså nysnaggad och helt utan skägg när jag hämtade henne. Hon var MYCKET misstänksam i någon minut och gav mig några väldigt tveksamma blickar.
Tove tyckte nog bara att det var lite konstigt men reagerade inte mer än så.
----------
Under eftermiddagen, när jag var själv med dem, var det nothing but bus. Grannflickan var här en stund och de tre lekte tillsammans riktigt duktigt. D v s Tove och grannen lekte med Frida lite vid sidan av men ändå mer än nöjd att få vara med "de stora tjejerna".
En sväng ut i hallen hann Frida också med och med en (för Frida alldeles för liten) dockbyxa halvt påtagen satt hon och ägnade sig en stund åt ett stort intresse: skor.

Inga kommentarer: