tisdag, februari 9

Ont för vissa, spännande för somliga

Tja, som de flesta av er vet så har jag - pappa Busblogg - gått och haft av hälsenan i höger fot. Det tycker Tove är jättespännande! Egentligen är det löftet att hon och Frida ska få måla på gipset hon ser fram emot men de frågar också en del om foten och kryckorna. Tove blir också så omhändertagande i en sån här situation och målar fina teckningar till mig så att jag ska bli gladare.
I eftermiddags pratade hon med mormor i telefon och ville såklart berätta massor om pappa. Till exempel att jag imorgon, onsdag, ska operaras vilket hon uttryckte så här:
"I morgon ska pappa få gift! Nej, gips, menar jag."
Hoppas bara doktorerna vet skillnaden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Aj, vad ont det måste gjort. Lycka till på op!

Kramiz Kusin Jenny