onsdag, oktober 22

Bloggnyheter

Allmänt meddelande:
Till höger finns nu en länklista till vänner som också bloggar. Dessa bloggar tittar jag (mamma) på så gott som dagligen. Det är vänner både nära och längre bort, som vi träffar mer eller mindre ofta.

Personligt meddelade till Terrie, W & L:s föräldrar, Catarina, Zoni & Anna-Karin:
Säg till om ni inte vill att jag länkar till er. Jag tycker hur som helst att era bloggar är mycket läsvärda!
Ni får gärna länka till denna blogg, men skriv då helst inte ut vårt ovanliga efternamn i titeln.

2 kommentarer:

Kontot är kapat men kan dessvärre inte tas bort sa...

Hej!
Du får gärna länka men jag vill hellre att du använder mina bloggnamn. Jag vill vara lite anonym och inte kunna googlas så lätt. Du vet - elever. kram

Busbloggen sa...

Självklart!
Fixar det NU

Kram!