torsdag, maj 17

Åter till ordningen


Jag är på benen igen och Kristin jobbar. Jo, trots att det är Kristi flygare jobbar hon - den enda på hennes jobb. Och det skulle hon inte få göra obesökt. Jag å tjejerna åkte alltså dit och åt lunch och så fick Tove se en av de sändningar Kristin kablade ut. Sen pratade Tove lite i mikrofonen. Spännande och roligt!

Även denna eftermiddag innehöll bakning. Kristin och Tove knådade ihop bullar med äppelmosfyllning. Provsmakning såklart påbjuden av Tove.



När bullarna skulle in i ugnen tog jag fram dammsugaren och vips! hade Tove hämtat en kaffekopp och något annat och satt, som jag skrev om tidigare, bakom dammsugaren och "fikade". Även Frida fängslas av dammsugaren så det var fullsatt där vid utblåset.



Lite kramdjursbollning hanns också med. Molly, den senaste myskompisen och åtminstone tillfällig favorit, humpades fram och åter mellan Tove och Kristin. Lite jonkning på pannan bland annat. Ta mig tusan, det verkar som om hon har bollkänsla också. Tove, alltså.



Inga kommentarer: