tisdag, april 24

Snacka om snabb leverans

Igår förmiddag tog jag tag i saken och beställde en digitalkamera från en butik på internet. I dag hämtade jag den på macken. Det kallar jag service. Synd bara att jag beställde fel minneskort till kameran... Men en fjuttigt på 16 Mb följde med, så några kort kan vi ta. Det allra första ser ni här intill och hädanefter lär det bli fler - och oftare.
Våren återvände till oss idag. Under eftermiddagen var det varmt och skönt och vi var ute någon timme efter att vi hämtat Tove på dagis. Grannflickan tog fram sin cykel igen och Tove ville låna - hela tiden. Föga anar hon vad som står i garaget och bara väntar på att få tillhöra en nykläckt treåring...
Tänk att lilla pyret fyller 3 år imorgon. Alla föräldrar säger garanterat samma sak: det går så fort!
Så himla tur att jag själv inte åldras i samma takt.

Inga kommentarer: